SELBAK TURN & IDRETTSFORENING

Vi ønsker barn født i 2017 velkommen til Selbak Stadion

Nytt år er kommet og det betyr at vi ønsker et nytt kull velkommen til oss på Selbak.

Vanligvis pleier vi å invitere til oppstart i August, noe vi kommer til å gjøre i år også. Men denne gangen tenkte vi å invitere de ivrigste til å prøve ut fotballen sammen med første klasse. Her kan man lære mye, samtidig som at man kan få prøve seg allerede et halvt år i forkant. I løpet av det neste halvåret skal førsteklasse spille en rekke cuper og fotballkamper samtidig som de har trening to ganger i uken. Det er veldig åpent og man styrer intensiteten og aktivitetsnivået selv. Alle er velkomne og det er ingen forpliktelser!

Vi trener per dags dato på tirsdager og torsdager klokken 17:00 – 18:00

Ønsker du mer informasjon kan du ta kontakt med barne- og ungdomsansvarlig i klubben.

Fredrik Bjørnerud
Epost: Fredrik@selbaktif.no
Mob: 984 39 158

Selbak Stadion
Pans vei 9, 1654 Sellebakk

Andre innlegg du kanskje liker ?

Del dette innlegget