SELBAK TURN & IDRETTSFORENING

Masse Gøy for Barn og Ungdom på Selbak TIF!

Det har vært en helt fantastisk sesong hos oss på Selbak TIF, og vi vil gjerne dele litt om alt det morsomme som har skjedd, og hvordan det går med barne- og ungdomslagene våre.

Feriefotball – En knallsuksess!
I sommer arrangerte vi feriefotball, og det ble virkelig en uke å huske! Vi hadde over 100 barn påmeldt, som fikk leke seg i hoppeslott, spille fotball, spise is og grille. Vi var så heldige å få besøk av FFK-spillere også, til stor begeistring for både små og store. En stor takk til Kiwi, FRID, Unger og kommunen som gjorde dette mulig – alt var helt gratis for barna! Det var fantastisk å se hvor mye glede og energi de viste. Vi gleder oss allerede til neste år!

På Med Drakta – Fotballglede for de yngste
I august arrangerte vi “På Med Drakta”-turneringen for 6-7 åringene. Det var en dag fylt med herlig fotballmoro og masse smil. Med over 100 påmeldte lag var det fullt kjør på banen hele dagen. Vi har fått så mange fine tilbakemeldinger fra foreldre og trenere, og det er tydelig at barna virkelig storkoste seg.

G-16: Storspill på Hamar
Vårt G-16-lag hadde en fantastisk opplevelse på fotballcup i Hamar. De kjempet seg til en flott 3. plass både i A- og B-sluttspillet. Det var så gøy for både spillerne og oss i klubben å se dem prestere så godt, og vi er utrolig stolte av innsatsen deres. Det er viktig for oss å kunne gi noe tilbake til disse guttene som virkelig legger hjertet sitt i klubben.

Teambuilding på Ullerøy
G-16-laget vårt fikk også en super teambuildingstur til Ullerøy Leirskole. Masse lek, moro og samhold gjorde denne turen til en skikkelig høydare for gutta. De hadde det kjempegøy, og det er så fint å se hvordan slike turer styrker laget, både på og utenfor banen.

Vekst i barnelagene
Barnefotballen på Selbak vokser, og det er så gøy å se! Flere av kullene våre har fått så mange nye spillere at vi har måttet melde på flere lag. Det betyr at enda flere barn får være med på fotballglede og lek, noe vi synes er fantastisk. Vi deltar i masse cuper gjennom sesongen, noe barna virkelig setter pris på. En stor takk til alle foreldre, trenere og frivillige som står på for å gjøre dette mulig – dere er gull verdt!

Det er alltid noe spennende på gang hos oss på Selbak, og vi er utrolig stolte av å kunne tilby barna en morsom, trygg og inkluderende arena for å spille fotball og ha det gøy.

Vi gleder oss til fortsettelsen og håper vi sees på stadion!

Med vennlig hilsen,
Fredrik Bjørnerud, Barne- og ungdomsansvarlig

Andre innlegg du kanskje liker ?

Del dette innlegget